söndag 1 november 2009

miss corona

idag har jag stått halvt utklädd till pirat och sålt mer corona än vad som säljs årligen på hugo.
Jag och nathalie har haft det roligt och vi har dansat och skrattat.
Jag lyckades även få med mig hem ett stukat finger, så nu har jag ett stukat vänster pekfinger och en stukad högeraxel. jag är sannslös.
hugo var barnsligt dåligt idag, jenny och nicole uttryckte det som att det var en katastrof. Jag håller nästan med, massvis med folk. Kanske runt 15 personer som inte sätter sina fötter på diverse gymnasium på måndagsmorgonen. inget roligt alls.
Jag stötte på en gammal flamma som jag inte sett på en evighet, likadan som alltid.

Nu inväntar jag bara att fröken wielbass ska ramla in genom min dörr, hon var lite för upptagen med lamm för att hänga med i mina snabba skor.



nu kallar sängen på mig. måste försöka få ner adrenalinet så ett glas rödvin först.

hajhaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar