söndag 29 november 2009

jag har en hemlighet

jag nej eller kanske.
nummer jag googlat som är gratis och måste ringa för beslutet som jag fattat ändrades och ändrades och kommer förändra mitt liv. mammasglögg och chockladkaka tillsammans med din tröja som luktar och som det känns som en evighet sen vi sågs fast det var igår, ekande kontot och farbror besök får mig att stödja det jag ska göra.
besvikelsen och ilskan måste förklaras med detta, förståelsen ska uppnås.
snart är det jul och jag har inte firat hemma på tre år, konstigt. Jag ska sätta krubban, som alla år och den ska innehålla troll och allt annat som enligt sägen inte ska vara där. Men det är just det saker har alltid en förmåga att vara där de inte ska vara, precis som känslorna. så om jag vill ha troll brevid jesusbarnet så får jag det. end of story.

krya upp i soffan och sitta nära min syster som är den bästa, min kärlek till henne övervinner allt.så hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar