fredag 13 november 2009

jag är lycklig

nu ligger hjärtat däckad i min säng.
linden fest med öppen bar kan egentligen inte sluta på något annat vis.
medans han var där och lät den fria drycken rinna ned genom halsen myste jag med mina tjejer johanna, josefine och ida. vi drack the och pratade om kärleken och livet.

jag pratar med lisa som lever livet i abu dabi tillsammans med sin kille och festar med Kings of leon & Jamiroquai mellan shoppingrundorna på YSL, CHANEL och Christian Louboutain.
Nej nej, inte bara göttigt såklart, hon sliter sig igenom 16 h pass med klackar. been there done that liksom.
hon är en bra jäkla tjej och jag hoppas lite att jag är som henne om 13 år.


snart kommer min storasyster hem, efter 2 ½ år utan att vi träffats, jag tror inte jag längtat så mycket efter någon, någonsin!


dags att sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar