onsdag 18 november 2009

Ett gott skratt förlänger livet

HAHAHAHA.

läser gamla inlägg jag skrivit under tiden i london då jag läser ett som jag återigen får en skrattattack av.

Jag minns bara hur jag och jenny (tillsammans med joey, min driektör, lucky strikes och en jävla massa vin) satt på utemöblerna vid below zero och tårar bara sprutade ur ögonen på oss.
anledningen till detta är när vi skulle förklara snuskhummer och jag vräker ur mig dirtylobster. hahah, alltså ibland är jag lite föör rolig för min egen hälsa. detta sitter jag och garvar åt nu denna natt klockan 3.





Yeah baby, just there, a little bit harder. YES YES YEEEES!

























För övrigt saknar jag jenny as mycket. Tänk om du skulle kunna skita i basåret i mora, göra klart det här och jag skulle skita i nya zeeland och mova in i samma lya, förstå vilket galenheter och upptåg vi skulle kunna hitta på. Men det kommer en tid för det med.

1 kommentar: