torsdag 23 april 2009

london's got it

kandiskata jag har svavat som pa moln de senaste dagarna.
Harom dagen nar jag och erica skulle ta ett litet nightsnack nere with piccadilly, sprang vi in pa inspelningen av nya harry potter, dar stor harry, hermionie och ron och jag ville sa garna rusa fram och skrika VINGARDIUM LEVIOSA och se dom lyfta upp i skyn.
Osen igar, jag kraktes nastan av nervositet. jag arbetade och stallde mig utomhus, da kommer en liten, blond, ursnygg tjej fram till mig och fragar. "Sorry do you have a light?", sure sager jag snabbt och hinner inte ens reagera, ger henne en box med tandstickor da jag inser, det ar sienna miller! THE SIENNA MILLER. tjejen som jag jag nastan skulle kunna ga lesbo for (notera nastan). hon satt i alla fall untanfor icebar och hangde pa grannhaket momo's hela kvallen, senare sag jag en lang morkharig snygging komma emot aven momos. Paparazzi fotograferna var redan dar, sa vem var det om inte clive owen!
haha, alla tyckte jag var jatte fjantig som tyckte att det var typ the biggest moment in my life.
och LJ sa vanj dig for fan, nu ar det sommar, de hanger dar da.
alright.
Snart ska madonna ha party dar, men det ar val ingenting va?


nu maste jag jobba.

jenny, johanna. Hanga pa sondag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar