lördag 11 april 2009

Happy easter

igar kom jag pa den da kloka ideen at fira min fodelsedag 4 dar i rad.
Vafan vad det for ide?
Idag vaknade jag 8.30 nar jag skulle vara pa kontoret 09.00.
Lopandes till queens park, med gardagens make-up, andedrakt som en gammal alkis sa upptackte jag att jag satt pa mig mina jeans utochin. vem gor det? jeans? ut och in?
jag maste idag lyfta mitt huvud med min hand for att halla det uppe, jag langtar till klockan 4 sa jag kan satta mig pa bussen aka hem, powernapa for att sedan ge mig ut pa villovader med min basta och karaste lilla familj.

for ovrigt ar jag skit forbannad for att jag inte fatt min lon for de har roda dagar eller sakallat bank holidays i england nu. VAD I ALLSIN DAR?
just ja, det ar ju pask och pa mandag blir jag stor, stor sa jag kan joina alkisarna pa systemet.

jag kommer hem 7-16 juni forresten. hey, throw me a party!

1 kommentar:

  1. VAFAN! jag kommer vara hemma forsta veckan i juni... ska vi inte ses mer i hela livet eller? nu blev jag ledsen!

    SvaraRadera