tisdag 7 april 2009

When we were walking on the streets of London.

du vet dom gangerna nar jag gnuggade med fingrarna i din panna for att ta bort din huvudvark.
du vet dom gangerna nar du gjorde pannkakor med din egen hemmagjord sylt till frukost.
du vet dom gangerna nar du vackte mig med en puss pa pannan.
du vet dom gangerna nar vi lag ihopvikta av skratt till eddie izzard.
du vet dom gangerna nar du alltid trodde du hade ratt och vi var tvungna att googla.
du vet dom gangerna nar jag alltid trodde att jag hade ratt och vi var tvungna att googla.
du vet dom gangerna nar vi lag pa din gard och at isglass.
du vet dom gangerna nar vi at kex & hemmagjord tapenad och ost.
du vet dom gangerna nar du holl min hand hart i din.
du vet dom gangerna nar du torkade mina tarar for att du varit elak.
du vet dom gangerna du holl mig hart.
du vet dom gangerna jag alltid forsokte lagga mig intill vaggen men du vagrade.
du vet dom gangerna nar du alltid skakade i hela kroppen precis innan du skulle somna.
du vet dom gangerna nar du smog tyst upp till jobbet for att inte vacka mig.
du vet dom gangerna nar du brukade ringa mig nar du gick hem fran jobbet och hur jag sprang till fonstret for att vinka.
du vet dom gangerna hur du tvingade mig att lara mig ata med pinnar.
du vet dom gangerna nar du visade mig runt staden som jag da bodde i.
du vet, det har ar dom gangerna som jag alltid kommer sakna.

du vet dom gangerna nar du ljog mig rakt upp i ansiktet.
du vet dom gangerna du krossade mitt hjarta.
du vet dom gangerna hur jag trots allt tog tillbaka dig.
du vet dom gangerna som jag standigt blir pamind om dig.
o sa var det den gangen da du inte kunde ta det langre.
den gangen var den varsta.

2 kommentarer:

  1. jag gråter när jag läser det här! vet vem du skriver om o om man inte vart med om det själv kan man nog aldrig förstå hur det verkligen känns! tycker du är sjukt stark som gått vidare, vet inte om jag skulle klarat det, men man måste väl bara..?! usch så hemskt.. du är en stark tjej! beundrar dig starkt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Så otroligt vackert skrivet. Jag känner för dig när jag läser detta. Jag vet vem du är och jag tycker du verkar en helt fantastisk människa. Jag hoppas att ditt liv kommer gå åt det hållet du vill

    SvaraRadera