lördag 2 maj 2009

i hate you so much that i miss you

jag sitter pa jobbet. valdsam baksmalla, vet inte riktigt var jag ska ta vagen, mina ogon svider, huvudet krampar och det okanda blamarket pa benet smartar. men ack sa roligt det var!
mina tjejer och jag at pa jobbet, johanna times 2 och jenny times 2 och emma!
det var ren lycka att fa traffa jenny & johanna igen.

pa mandag ska jag ligga i en park och lyssna pa spanska toner och och ata brie ost. harligt.



You were gone in a breeze
Like the heart that was squeezing.
Too tight.
Oh but the fire,
Will carry less higher,
In time.


nej, nu kom jag pa.
jenny & johanna lamnar mig.
lamnar mig for sweden.
trakigt
trist
javla skit.
forresten kommer jag inte hem i juni
jag kommer nog inte hem alls
for det har ar hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar