fredag 20 mars 2009

someone like you

här har det varit dött,
men det har det sannerligen inte varit i mitt liv,
förrutom näradöden incidenten med bästa jenny.
det skrämde livet ur mig och det är tur i oturen det som skedde.
jenny, nathaniel send his love to you!
jag la precis på med min älskade nicole, en flicka som jag tycker otroligt mycket om och som jag är stolt över. henne saknar jag.

jag har jobbat så mycket att jag förlorat track på tiden. har snart varit här en månad!
som man brukar säga, tiden går fort när man har roligt, för det har vi gjort.
en familjemedlem har bara förlorade pojkar i huvudet, en annan drömmer på svarta lockar och spanskbrytning, en annan är för fattig för att köpa painkillers och hennes halva ansikte är dubbel så stort som det andra men hon är det vackraste familjen vet ändå!
vi har det bra här, toppen på brahet var välkommenhemïgenjoe frukost som jag & johanna tog oss ut på.
kaffe, LAX, vin och cigaretter, i queens park, vi blev lite fläckiga i ansiktet och efter en halv flaska vin var, var det dags för frida att ta sig in till regent street och raka vägen till absolut ice bar för arbete.
idag är det också arbete, snittar 60 h denna vecka, jiissses.
nu ska jag kliva i mina aröda strumpbyxor, hatten på och vandra till queens park för ännu en fredag med arbete.


i love and miss you all.


(VAD HAR DU GJORT MED MIN SKALLE??!!)

1 kommentar:

  1. alskar dig sota frida. kommer du hem till oss efter jobbet? karin connor jenny och johanna ar dar:) kyss

    SvaraRadera