onsdag 25 mars 2009

china girl

idag är det onsdag och sollen tittar fram mellan de få molnen, vinden blåser sådär skönt och fåglarna kvittrar. här är det vår och vi kan ha på oss små jumpaskor och vårjackor. då är jag som lyckligast. snart ska jag in och arbeta vilket idag känns jätte bra bara för att imorgon är det torsdag och då ska jag få vara med mina favoriter och så ska vi gå och dansa till de förlorade pojkarna så därför måste vi nog lyssna in oss ordentligt på myspace så vi kan häönga med i refrängen. jenny är tillbaka på jobbet efter hennes fall, jag som hade hoppats på att hon var hemma så vi kunde hängt. anyways, jag har i alla fall denna morgon lagat mat, det är första gången jag lagat mat här hemma och hörohäppna, det smakade tamejfan bra!
på måndag kommer du till mig och det ska bli roligt men lite läskigt.
jag har i alla fall haft den bästabästa (förrutom helgen med ägget, ljusen, musiken, förloradepojkarna, och kärleken) helgen på länge. vi stannade kvar och festade efter jobbet på lördagen och jag vaknade upp klockan tre på eftermiddagen av att erica ringde och väckte mig och sa att nu fick jag fasen ta och ge mig upp (det var ju trots allt min första lediga dag på 13 dagar!!) jag tog mig upp ur sängen och vi gick och käka på vårat favoritställe, pingpong. där delades en flaska vin och sen begav vi oss till below zero (lustigt, där är vi jämt eftersom vi jobbar jämt och när vi är lediga är vi ocksa där, mest pga 50%) där vi drack drink efter drink, lekta lekar, charader och sen när stephen och resten av kollegorna slutade gick vi halv ett på natten och käkade kinamat och drack sake.
skratt,skratt och åter skratt var temat för kvällen.

ojoj, nu blev klockan helt plötsligt alldeles för mycket än vad jag tycker att den borde vara.

gotta run.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar