lördag 7 mars 2009

he he he

igår var en rolig dag. jag slutade jobbet klockan fyra och jag tyckte att jag skulle fira det med en öl, en öl blev två som blev tre som blev fyra som blev en drink som blev tequila shots som blev vinvinvin. johanna & jenny plus date kom och vi gick in i isbaren, hände med min käre direktör alex som bjöd oss på vin och lucky strikes.
johanna skulle förklara vad snuskhummer för lammköttet och jag tyckte dirty lobster var en utmärkt förklaring. vilket jag och jenny också tyckte var våldsamt roligt och vi vek oss av skratt.
efter att jag blev förbjuden att köpa mer alkohol åkte vi hem, tjejerna psrang ifrån mig och jag fick åka bussen ensam och hamnade i willesden busgarage, som alltid.
idag har vi varit ute och cyklat, köpt påslakan och skrattat. livet är alltför bra nu konstaterade jenny och jag.

nej ni, nu ska jag ta mitt pick och pack och flytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar