fredag 27 februari 2009

näsblod och skrumplever

jag tror jag varit mer onykter än nykter i denna stora stad.
de senaste dagarna har min kropp sannerligen fått lida.
det hela började med en cocktail som slutade med timtals dansande på roadhouse och efterfest med bandmedlemmar.
dagen efter en lunch med natalie som blev en flaska vin, afterwork och var ute igen på roadhouse och skakade på våra blekfeta behinds. och sen,, igår...
personalfest.
vi gick en spökvandring på london dungeons och träffade legender som jack the ripper och edward scissorhands. jag var som en femårig flicka och fick hålla pappa nathaniel krampaktigt i handen. Därefter begav vi oss till en liten bar där alkholen flödades och fötärdes lika flitigt.

sen blev det fest hos ruth där jag drack gin & tonic gånger fem, dansade till kings of leon i hörlurar med dominique, beskådade utsikten från ruths fantastiska tak terrass och levde rövare.
där tror ni att kvällen slutar, men icke! vid tolv tiden gick vi vidare (vi var cirkus 20 st kvar då) till vår vän mannish nya bar och partade som ingen annan till 6 tiden på morgonen.

nu är jag så trött att mina ögon vägrar att hålla sig uppe.

men jag undrar då var busarna jenny och johanna är, dom var också ute på villoväder igår so you never know....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar