måndag 23 februari 2009

Du får mig att vilja vara vaken fast jag är trött på mig själv

trött på blogg.se. det tillfredställer inte mina behov
så, till sissels önskan om att vara uppdaterad om mitt liv i london tänkte jag....
ny start - ny blogg.
så här är jag:

ung men har 20 årskris,
cynsik men sympatisk,
lycklig men det är alltid ovisst,
energisk på toppen till hektisk men själslugn,
vimsig men har båda fötterna på jorden,
har båda fötterna på jorden men är alltid blåslagen (vin plus klackar plus frida ågren= ett negativt tal),
bitter men aldrig långsint,
världsvan men förvirrad,
ständigt på resande fot men trots allt alltid hemma,
och annars är jag en vinpimplande, ciggarettrökande, relativt självupptagen, stressig, musikdyrkande, ung tjej som är inom ett par timmar ska sätta sig på ett plan tillbaka till london efter många om och men.


let's call it bedtime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar