lördag 28 februari 2009

I see a red door and I want to paint it black

nu ringde du och vet du vad, JAG SAKNAR DIG. Massvis.

Mitt forsta arbetsskifts idag, tjiho.

nu sjunger freddie i mitt ora.

UNDER PRESSURE


nastan 2 timmar senare.. halv tio och jag ar ensam pa kontoret.
jag dansar med fotterna till emmy the great, om ni inte checkat in. do it now.
idag inhandlade jag en finfin hat. den ska jag ha pa mig varje dag nar solen tar sig fram genom molnen har i london. jag tror jag maste aterga till att plugga lite pa nya icebar dryckes menyn, eftersom jag snart ska borja blanda drinkar... ska bli mycket intressant allt eftersom groggar for mig ar mestadels halften/halften.
jag ar ledig fredagkvall, lordag och sondag! snacka om att det blir ut och dansa. How about that ladies?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar