onsdag 25 februari 2009

home sweet home

väl framme i london känner jag en rus av att vara hemma.
johanna ligger i sängen och målar naglarna och jag ja, jag sitter här och luktar cigg, sprit och bakissvett. mums.
igår korkade jag och georgi upp en flaska vin och pratade om allt mellan himmel och jord.
sen träffade jag min sixfoot tall(iga) vän erica och mer vin pimplades som slutade med att vi drack straightvodka ur en pappburk med sugrör.
vi dansade natten lång och idag har jag träningsvärk.
nu ska jag ta mig ann duschen och tvätta bort gårdagen.


för övrigt fick jag en fin present igår, en fin överraskningspresent när jag kom till arlande. att du kom, jag kan fortfarande inte förstå det. presenten slutade dock med att jag släppte mina första tårar över dig.

nu ska vi röka en ciggarett i vårat, eller jag menar deras kök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar