tisdag 12 januari 2010

everyone falls in love under extacy

jag blir alltid på toppen humör när jag läser mina fellow londonistas blogg.
nu skrattar jag lite åt johanna, mest för hon är så söt, med brännskador eller ej. hehe
den 20 feb ska jag ha inflyttningsfest i min nya lya, det kommer bli as nice. jag måste dock anpassa mitt tema efter 2 personer, johanna hedberg och malin jacobsson.
johanna måste prompt vara dektektiv eftersom hon har bärsta bästa dektektiv muschen och malin måste prompt vara harry potter för att hon har en hel harry outfit, så av dessa två har jag nu kombinerat ihop ett tema som heter udda yrken. jag ville vara torped först, en rysk sådan. i'd work it. jag skulle bara dricka vodka on the rocks hela kvällen då. just because. jag har istället valt motsatsen till en yrkesmördare, men här tänker jag inte avslöja det. naj naj naj.
hela veckan blir det jobb jobb jobb jobb jobb.
både manesa och hugo.
lördag är jag ledig. tog jag ledigt för något som jag inte skulle tagit ledigt för. fast nu kommer min nicole hem och ska ha födelsedagskalas så då tog jag inte ledigt i onödan.

för övrigt kommer den här våren bestå av mycket roligt. jag har ett nytt projekt på gång, eller blev erbjuden det idag. det kommer bli as nice.

nu ska jag skypa med världens bästa lie.

adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar