torsdag 14 januari 2010

bit i det sura äpplet.

igår skypade jag med min favort spanjor av spanjorer, mr gregory muller.
han är en fin människa och får mig alltid på bättre tankar. sen kommer han alltid att vara typ det vackraste jag vet, framförallt när hans fingrar rör sig så fort över hans elgitarr. han sa saker om mig igår som jag inte ens fått höra från människor som jag haft en relation med. han är så genuiun. en liten av en vänskapligkärleksförklaring till honom, det förtjänar han. han är för övrigt tillbaka till barcelona, så nu har jag ytterliggare en anledning förrutom malin att åka dit i vår. (malin, malin, malin, när ska vi prata?)

igår var jag och matilda på vinprovning för manesa på papa grappa. det var nice och drack en helt makalös vin santo, nästa vecka är det sortimentsprovning på radison hotell i linköping. jag kommer träffa på min *jagharkommitöverdig* död då. jag är rädd att hjärtat kommer hoppa ut ur bröstet och hånskratta mig i ansiktet och skrika ut * trodde du att det skulle vara så lätt va? *


fan joey, måste sluta med *.
det är beroendeframkallande, presis som lamm är för världens bästa anna.


I AM THE WALRUS

herrrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar