onsdag 2 september 2009

there is no place like home, which is?

shiraz och scrubs.


röksugen men jag försöker sluta.


cissi försöker få mig till berns men var finns orken?


imorgon flyttar jag hem till norrköping och ska leva vuxenlivet.


jag ska bo i egen lägenhet, arbeta och studera. det kan ju gå precis hur som helst.


igår om jag hem från en weekend i london, 4 dagar kändes som en dröm, en berusande dröm .


ett liv på tio månader som sammanfattades i de där fyra dagarna. jag älskar tamejfan den stan, shit.


sen har vi juni, juli och augusti. allt känns mycket bättre då. där per kan jag hålla med dig. vilken sommar, jag vet inte riktigt var jag ska börja så jag gör nog inte ens det.

kunde inte lägga upp bilder så jag lämnar det åt er fantasi.



nu ska jag slutta stirra på högen av material som ligger i hörnet på cissis golv här på lilla essingen i Stockholm och kanske ta och reda det hela.



imorgon flyttar jag hem och skrämmer liv i stan igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar