måndag 8 februari 2010

inbrott

ojojoj.

vilken vecka och helg det har varit. förrutom incidenten med att jag nästan skar av mig fingret har det varit det bästa 2009 ännu har erbjudit. I och för sig skulle veckan aldrig blivit som den blivit om jag inte skurit mig.. i alla fall.

i torsdags tog jag ett tåg upp till stockholm för att träffa min lie, Vi korkade genst upp rödvinet och allt kändes som vanligt. Därefter begav vi oss till kåken/1900. Sen var det fredag, hängde med nicole under dagen. Sen drack vi ännu mer vin, gick även då till kåken sen obaren och slutade på berns! Vilken kväll!
Nu har jag sommar känslor och saknar visby lite grann.
lördagen var desto mer händelserik. Fast då här hemma i norrköping. jobb jobb jobb till två, för att sen avsluta den sista timman på otten och sen efterkaka. Jag är fortfarande imponerad över min egen framfusighet. Och jag ber om ursäkt här om kanske gömmer mig i disken ett tag för att få tillbaka andan när du kommer in på le work nästa gång.
nu ska jag över till matilda och färga hennes hår.
tjingtjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar